Ekonomi

Turkcell’den deprem bölgesinde vatandaşların faturalarının toplanmasına ilişkin açıklama

Turkcell, deprem bölgesinde bulunan vatandaşların faturalarının tahsili, mağdurların iletişimine yönelik hatların, ödeme yapılıp yapılmadığına bakılmaksızın kapatılmayacağını, tahsilat durumunun dikkate alınmayacağını ve müşterilerin mağdur olduğunu bildirdi. ücretsiz sınır dondurma ve sınır iptali talepleri karşılanacaktır.

Turkcell’den yapılan açıklamada, “Fatura tahsilatı ile ilgili olarak müşteri hizmetleri tarafından sehven gönderilen bilgilerden dolayı özür dileriz. Mağdur müşterilerimizin hatlarının, ödeme yapılıp yapılmadığına bakılmaksızın kapatılmayacağını, Tahsilat durumu dikkate alınmayacak olup, müşterilerimizin ücretsiz hat dondurma ve hat iptali talepleri karşılanacaktır.” hükümleri yer aldı.

Firmanın depremin olduğu ilk günden bu yana 35 milyon acil bağlantı paketini devreye soktuğu hatırlatılırken, bu sayının artarak devam ettiği kaydedildi.

Millet olarak karşı karşıya kaldığımız bu zor günleri bir an önce atlatmak için Turkcell ailesi olarak kimsenin mağdur olmaması için azami gayret ve özveriyle çalışmaya devam edeceğiz.” söylendi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu